donderdag 24 december 2015

Mijn eerste artikel...

 
 
 
 

 
 
Ik ben Khadija, aangenaam!

Met een mix van het Marokkaanse en het Nederlandse cultuur zit ik bomvol creatieve en leuke ideeën die ik graag met jullie wil delen!

 

 Waarom begin ik deze blog? Goeie vraag!

 
Ik hou ervan mensen te inspireren, motiveren, helpen en vooral amuseren. Ik liep al een tijdje rond met leuke ideeën over fashion op mijn eigen manier met mijn eigen stijl. Maar ook ben ik weg van de verschillende culturen en wat voor moois je uit elke cultuur kan halen.
Ik wil mijn ervaringen met jullie delen én kennis laten maken met hét mooie kleurrijke leven.

Wat wil ik jullie meegeven?

Ik wil jullie via mijn site iets moois, of positiefs meegeven.
Door middel van mijn blog wil ik je de nodige kriebels bezorgen om ineens spontaan te willen shoppen of om in ieder geval het zonnetje in huis te willen halen. 


 Iedereen heeft weleens een goeie peptalk nodig om je eraan te herinneren dat je fantastische bent zoals je bent, en dat opgeven niet in je woordenboek staat, toch?

Mijn blog wordt dus een mix met de nodige tips om allerlei positieve ideeën uit jezelf te halen, om je te inspireren of om je gewoon lekker te amuseren terwijl je languit op de bank ligt.

Het is gewoon belangrijk dat we van elke dag een mooie dag maken, toch?

 
 
 
 
 

 

Geen opmerkingen: